Making Evaluation Work for the achievement of SDG 4.5 Equality and inclusion in education
Se og last ned
Om publikasjonen
| Utgitt: | Juli 2019 |
| Type: | Fellesevalueringer, Evalueringer |
| Utført av: | Karen Mundy, Kerrie Proulx og Caroline Manion |
| Bestilt av: | UNESCO/IOS Evaluation Office |
| Område: | Global uspesifisert |
| Tema: | Utdanning og forskning, Kvinner og likestilling |
| Antall sider: | 56 |
NB! Publikasjonen er KUN tilgjengelig elektronisk og kan ikke bestilles på papir
Denne studien er gjort på oppdrag frå evalueringskontoret i UNESCO i samarbeid med evalueringsavdelingane i Norad, Unicef, Verdensbanken, Verdens matvareprogram (WFP) og fondet Education Cannot Wait.
Formålet med studien var å systematisere funn frå eksisterande evalueringer og vurdere om bruk av dei kan bidra til oppnåelse av berekraftsmål 4.5 om å avskaffe kjønnsforskjellar og sikre lik tilgang til utdanning og yrkesfaglig opplæring for sårbare personar.
Studien byggjer på funn frå 147 uavhengige evalueringar som er gjennomført i regi av 13 multi- og bilaterale organisasjonar, inkludert to evalueringar som er gjennomført på oppdrag for evalueringsavdelinga i Norad. Disse er Evaluation of Norwegian multilateral support to basic Education (Report 7/2015) og Evaluation of Norway’s support to education in conflict and crisis through civil society organisations (Report 9/2017).
I tillegg byggjer studien på casestudier i Ghana, Guatemala, Libanon, Nepal og Peru.